دلایل کند شدن اینترنت
نوشته شده توسط : danial

در پست امروز که به نقل از رایانه کمک اینترنت کمک نوشته شده است قصد داریم در خصوص دلایل کندی اینترنت و ضعیف شدن اینترنت صحبت کنیم . قبل از هر چیز بهتر است نحوه محاسبه سرعت اینترنت را بررسی کنیم . برای این کار وارد سایت speedtest.net یا speedtest.ir شوید و مطمئن شوید که با توجه به سرویس انتخابی خود از شرکت سرویس دهنده سرعت اینترنت مناسب با آن را دارید یا خیر ؟ برای بدست آوردن سرعت اینترنت می بایست سرعت سرویس خود را تقسیم بر 8 نمایید بطور مثال :

سرویس 2 مگ یا 2048 تقسیم بر 8 می شود : 256K

کند شدن سرعت اینترنت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد :

1- یکی از عواملی که باعث کند شدن سرعت اینترنت می باشد فاصله زیاد مودم می باشد . هرچه از مودم دورتر شوید سرعت اینترنت دیوایس شما کاهش می یابد . 
2- یکی دیگر از عوامل کندی اینترنت تعداد زیاد دیوایس های متصل به وای فای مودم می باشد .
3- در صورتیکه کندی سرعت در باز شدن صفحات مرورگر دارید ولی سرعت دانلود مناسب است بهترین راه خالی کردن cache مرورگر می باشد.
4- وجود نویز روی خط نیز می تواند دلیل دیگری برای کندی اینترنت شما باشد .  استفاده از اسپلیتر و چک کردن پریز تلفن برای رفع نویز موثر خواهد بود.
5- توجه داشته باشید در صورتیکه کندی سرعت ناگهانی و لحظه ای باشد می بایست یک بار مودم را خاموش و روشن نمایید و یا عملیات کانفیگ مودم را انجام دهید و در صورت رفع نشدن مشکل و رعایت موارد بالا می بایست با سرویس دهنده اینترنت خود تماس گرفته و علت را جویا شوید.

 

www.internetkomak.com/a/v/دلایل-کند-شدن-اینترنت-چیست؟

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: